A Burattino Alapítvány 1991-es indulásakor egy olyan iskolát hozott létre, amelyben diákjai családias hangulatban, kis létszámú osztályokban, biztonságban élhetik mindennapjaikat. Kiemelten fontosnak tartjuk az esélyteremtést, hiszünk abban, hogy a hátrányok kinőhetőek, és hogy mindenki tehetséges valamiben.
adószáma: 18230398-1-43
E-mail: info@burattino.hu
Burattino Iskola küldetése
Működési engedély
Nyilvántartásba vétel
Pedagógiai program
Szervezeti és működési szabályzat
Kapcsolat
A nappali oktatás munkarendje szerint oktató gimnázium:
- Tagozatkód: 0001 (OM azonosító: 035187)
- 4 évfolyamos, gimnáziumi kerettanterv
- Oktatott első idegen nyelv: angol; - Második idegen nyelv az orosz;
- Felvétel a tanulmányi eredmények alapján
- Tanulási, beilleszkedési, figyelem- vagy magatartási nehézségekkel küzdő tanulók is jelentkezhetnek
- Autizmus spektrum zavarral küzdő tanulók is jelentkezhetnek
Amit a Burattino nyújt:
- kis osztálylétszám
- egyéni bánásmód biztosítása
- tolerancia, elfogadás
- szociális hátrányok enyhítése
- innovatív tantestület
Nyílt nap: előzetes egyeztetés után
egyénileg lehetséges
Időpont egyeztetés: Kissné Fleck Éva igazgatóhelyettes, 30/600 32 75
Leendő elsősök figyelem!
Szeretné, ha gyermeke családias hangulatú iskolában tanulna meg írni, olvasni, számolni? Ha igen, várjuk a Burattino Iskola első osztályban!
Jelentkezni lehet az info@burattino.hu címen.
Burattino, ahol mindenki azt a támogatást kapja, amire szüksége van ! Családias környezetben, kislétszámú csoportokban, differenciáltan tanulhatnak a gyerekek. Hiszünk abban, hogy minden gyermek különleges és tehetséges valamiben!
A Burattino Általános és Középiskola, Gyermekotthon szellemiségének meghatározója a humanitásra, szociális érzékenységre, a másság elfogadására, toleranciára nevelés.
A Burattino a szociális és mentális segítségen túl, igyekszik megteremteni a feltételét, hogy a gyerekek "kinőhessék" a főleg szociális helyzetükből adódó hátrányaikat.
A speciális helyzetből speciális pedagógiai feladatok következnek. Ezek közé tartozik az iskolai és iskolán kívüli fejlesztő és kulturális programok szervezése. Az iskolán kívüli tevékenységek rendkívül hatékonyak a fiatalok fejlődésének szempontjából, kulturális események szerepe kiemelten jelentős a gyerekek nevelésében.