A Burattino Alapítvány 1991-es indulásakor egy olyan iskolát hozott létre, amelyben diákjai családias hangulatban, kis létszámú osztályokban, biztonságban élhetik mindennapjaikat. Iskolánkban kizárólag rászoruló gyermekekkel foglalkozunk, természetesen tandíjmentesen. Kiemelten fontosnak tartjuk az esélyteremtést, hiszünk abban, hogy a hátrányok kinőhetőek, és hogy mindenki tehetséges valamiben.
adószáma: 18230398-1-43
Igazgató: Mezei Katalin Igazgató h.: Kissné Fleck Éva tel.: 06 30 600 3275
E-mail: info@burattino.hu
A nappali oktatás munkarendje szerint oktató gimnázium:
- Tagozatkód: 0001 (OM azonosító: 035187)
- 4 évfolyamos, gimnáziumi kerettanterv
- Oktatott első idegen nyelv: angol; - Második idegen nyelv az orosz;
- Felvétel a tanulmányi eredmények alapján
- Tanulási, beilleszkedési, figyelem- vagy magatartási nehézségekkel küzdő tanulók is jelentkezhetnek
- Autizmus spektrum zavarral küzdő tanulók is jelentkezhetnek
Amit a Burattino nyújt:
- kis osztálylétszám
- egyéni bánásmód biztosítása
- tolerancia, elfogadás
- szociális hátrányok enyhítése
- innovatív tantestület
Nyílt nap: előzetes egyeztetés után
egyénileg lehetséges
Időpont egyeztetés: Kissné Fleck Éva igazgatóhelyettes, 30/600 32 75
Szeretnél egy családias hangulatú iskolában megtanulni írni, olvasni, számolni?
Ha igen, sok szeretettel várunk a Burattino Iskola első osztályban!
Jelentkezhetsz a 06 30 600 32 75-ös telefonszámon, vagy az info@burattino.hu email címen.
A jelentkezéshez természetesen szüleid segítségét is kérheted.
A Burattino Általános és Középiskola, Gyermekotthon szellemiségének meghatározója a humanitásra, szociális érzékenységre, a másság elfogadására, toleranciára nevelés. A szellemiség megvalósításához olyan derűs miliő, almamáter kell, mely életre szóló érzelmi töltést nyújt. Az iskolába bekerüléstől a befejezésig kiemelt szerepe van annak a törekvésnek, hogy megőrizzük a gyerekek iskolával, pedagógusokkal, tanulással kapcsolatos pozitív attitűdjét. A Burattino Iskola felvállalta a halmozottan hátrányos helyzetű diákok nevelését, oktatását. Ez a tény nagymértékben meghatározza tanulóink összetételét, a családi háttér alapján azokat a szociokulturális jellemzőket, amelyek befolyásolják pedagógiai munkánkat.