A Burattino Alapítvány 1991-es indulásakor egy olyan iskolát hozott létre, amelyben diákjai családias hangulatban, kis létszámú osztályokban, biztonságban élhetik mindennapjaikat.  Kiemelten fontosnak tartjuk az esélyteremtést, hiszünk abban, hogy a hátrányok kinőhetőek, és hogy mindenki tehetséges valamiben. 

Burattino Általános és Középiskola, Gyermekotthon   
OM azonosító: 035187
adószáma: 18230398-1-43                      
Igazgató h.: Kissné Fleck Éva       tel.: 06 30 600 3275
E-mail: info@burattino.hu

Felvételi tájékoztató - középiskola

A nappali oktatás munkarendje szerint oktató gimnázium:

  • Tagozatkód: 0001 (OM azonosító: 035187)
  • 4 évfolyamos, gimnáziumi kerettanterv
  • Oktatott első idegen nyelv: angol; - Második idegen nyelv az orosz;
  • Felvétel a tanulmányi eredmények alapján
  • Tanulási, beilleszkedési, figyelem- vagy magatartási nehézségekkel küzdő tanulók is jelentkezhetnek
  • Autizmus spektrum zavarral küzdő tanulók is jelentkezhetnek

Amit a Burattino nyújt:

  • kis osztálylétszám
  • egyéni bánásmód biztosítása
  • tolerancia, elfogadás
  • szociális hátrányok enyhítése
  • innovatív tantestület

Nyílt nap: előzetes egyeztetés után egyénileg lehetséges
Időpont egyeztetés: Kissné Fleck Éva igazgatóhelyettes, 30/600 32 75

Felvételi tájékoztató - általános iskola 

Leendő elsősök figyelem!

Szeretné, ha gyermeke családias hangulatú iskolában tanulna meg írni, olvasni, számolni? Ha igen, várjuk a Burattino Iskola első osztályban! 

Jelentkezni lehet az info@burattino.hu címen.

Burattino, ahol mindenki azt a támogatást kapja, amire szüksége van ! Családias környezetben, kislétszámú csoportokban, differenciáltan tanulhatnak a gyerekek. Hiszünk abban, hogy minden gyermek különleges és tehetséges valamiben!

A Burattino Általános és Középiskola, Gyermekotthon szellemiségének meghatározója a humanitásra, szociális érzékenységre, a  másság elfogadására, toleranciára nevelés. 

A Burattino a szociális és mentális segítségen túl, igyekszik megteremteni a feltételét, hogy a gyerekek "kinőhessék" a főleg szociális helyzetükből adódó hátrányaikat. 

A speciális helyzetből speciális pedagógiai feladatok következnek. Ezek közé tartozik az iskolai és iskolán kívüli fejlesztő és kulturális programok szervezése. Az iskolán kívüli tevékenységek rendkívül hatékonyak a fiatalok fejlődésének szempontjából, kulturális események szerepe kiemelten jelentős a gyerekek nevelésében.